Thursday, January 27, 2011

05 කොටස


"චුටි බේබි නැගිටින්න."
"අන්න දුලන මහත්තයත ඇවිත්"
"චුටි බේබි .................."
"දොර අරින්න"

යැයි කියමින් තිලකා දොරට තට්ටු කරමින්ම දොර අරින්නට වුනා.

"අනේ තිලකම්මා මං දුලන අයියට එන්න කිවේ 6ට නේ"
කියමින් නිදිමතෙන් ඇය ඇදෙන් බැස්සා

"ඉතින් බේබි දැන් 5.30 යිනේ"
"මම බේබිව ඇහැරන්න එන්න හදනකොටම තමයි දුලන මහත්තයා ආවේ"

"හරි තිලකම්මා මං ලැස්ති වෙලා එන්නම්.
"දුලන අයියාට තේ එකක් දෙන්න අර තිලකම්මා හදපු පැන් කේක් එක්ක."

"අනේ අනේ බේබි මට අපේ දුලන මහත්තයට තේ දෙන්න කියන්න ඔනයැයි"

"හරි හරි තිලකම්මා , ඔයා ගිහින් තේ දෙන්නකෝ.."
"මං එන්නම්.."
කියමින් ඇය තිලකාගේ ගෙල වටේ අත්දෙක දමමින් තුරුල්වුනා

"දැන් මට කියනවා ගිහින් තේ දෙන්නලු. මගේ ඇගේ එතිලා"

"හරි හරි එහෙනම් අනේ තිලකම්මා යන්නකෝ..."
යැයි කියමින් ඇය නාන කාමරය වෙත පියමැන්නා.

***********************************************************************

"මොකෝ තිලකම්මේ තිලකම්මාගේ හුරතලි තාම නිදිද??"

"අනේ ඔව් දුලන බේබි මං යනකොට හොදටම නිදි..."
"මං ගිහිල්ලා ඇහැරෙව්වා."
"ඔය ලැස්තිවෙලා එන්නම් කිව්වේ"

"බේබිට තේ එකක් ගෙන්ද නැත්නම් කුල් ඩ්‍රින්ක් එකක්ද ?? "

"ඇයි තිලකාම්මා අද කන්න මොකුත් නැද්ද බොන ඒවා විතරක් දෙන්න හදන්නේ"

"ආ ! නැ නැ කන්න ඒවා තියනවා"
"ඉන්නකෝ මං ගේන්න.."
යැයි කියු තිලකා කුස්සියට ගොස් තසිමක තැබු පැන් කේක් ගෙන ආවා.

"ෂා නියමයිනේ තිලකාම්මේ.. අද මං එන හින්දමද හැදුවේ"
යැයි අසමින් දුලන කන්නට වුනා

"අපේ චුටි බේබිත් ආසයිනේ මේවා කන්න ඒ හින්දා මං හැදුවා"

"අපේ අම්මනම් ඉතින් හැමදාම හදන්නේ කේක් කේක් කේක්.... එතනින් එහා අපේ අම්මා මොකුත් දන්නේ නැ"
"ෂමෙල්ලටනම් තිලකම්මා ඉන්න හින්දා හොදයි..."

තිලකා සිනාසි,

"ඉන්නකෝ බේබි මං තේ එකත් හදාගෙන එන්න. එතකන් බේබි කන්නකෝ"
යැයි කියමින් තිලකා කුස්සියට ඇදුනා.

තේ එක රැගෙන ආ තිලකා,

"තව කන්න බේබි , ඔනනම් තව තියනවා"

"අයියෝ මට කන්න කියලා කියන්න ඔන නැ නේ .. මං කනවා දැන් මේ දිසියම..."

"හා ! හා ! දුලන අයියා අපේ දිසිය කන්න එපා.. " යැයි කියමින් සස්මි පහළට ආවා.

"අනේ යනවා හලෝ යන්න.. මං කන්නේ දිසිය නෙවි. ඒකේ තියන පැන් කේක්"

"ආහ් ඇත්තද?? මං හිතුවා මේ අපේ දිසිය කියලා.. "
"මේ දුලනයෝ, "
"අපේ තිලකම්මගේ කැම වල රහ බල බල ඉන්නේ හොද නැද්ද දැන් කාව හරි හොයාගෙන කසාදයක් බැදගත්තොත්.."
"බලනවා දැන් අපේ ලොකු වගේ ඔයත් නාකිනේ. ."
""තව ටික කලක් ගියොත් ඔයාට ගැණු ළමයෙක් නෙවි නාකි ආච්චි කෙනෙක් තමයි හොයා ගන්න වෙන්නේ

"මේකනේ දෝණි වැඩේ කියන්නේ, මට හරියන කෙල්ලෙක් තාම මට මුණ ගැහුනේ නැ නේ.. හැබැයි ඉතින් මුණ ගැහුනොත් ඔන්න මං කියන්නේ මුලින්ම ඔයාට තමයි...."
"මේ දෝණි බැයිද මාව බදින්න.. ඔච්චර දුක නම් මං ගැන.. "

"අනේ මේ හලෝ, ඔය තේ එක බිලා ඉවරනම් යමුද ??? "
"මයුරිවත් එක්කන් එන්න මොරටුවට යන්න ඔන... , යැයි ඇය ලැජ්ජාවෙන් පවසමින් නැගිට්ටා

එය දුටු තිලකාටත් යන්තමට සිනාවක් නැගුනා..

"ඉන්නවකො ඉතින් මේක බොනකන්.. "
"ඒක නෙවි  තිලකම්මා දෝණි අද මාර හැඩයිනේ නේද ?? "

"ඒක තමයි බේබි මාත් මේ කියන්න හැදුවේ.. "

සස්මිට එය ඇසුන ගමන්ම ,
"මේ මගේ කැත ලස්සන බල බල ඉන්නේ නැතුව යමුකෝ දැන්වත්... " යැයි ඇය හුරතලයට මෙන් පැවසුවා..

"හරි හරි ලොකු අම්මේ යමු යමු.. "
යැයි කියමින් දුලන තේ කෝප්පය මේසය මත තබමින් නැගිට්ටා.

"බේබිලා රැ වෙන්නේ නැ නේද ??? "

" නැ නැ තිලකම්මා මං රෑවෙන්න කලින් මෙයාව ගෙනත් බස්සනවා.. ෂමෙලුත් මට කිව්වා ඉක්මණට ගෙනත් බස්න්න කියලා "

" එහෙනම් ඔන්න තිලකම්මා අපි ගියා. යැයි කියමින් ඔවුන් කාරයට නැගුනා..

 ඔවුන් දෙදෙනා පිටව ගිය පසු තිලකා ගේට්ටුව වසා දැමුවා.......

1 comment: