Saturday, January 15, 2011

02 කොටස






'' අප්පච්චියි අම්මයි එන්නේ කවදද දෝණි ?? ''

'' අම්මි නම් කිව්වේ තව ටු වික්ස්වත් යයි කියලා.. අනික ලොකු අප්පචිට එහෙදි ටිකක් අසනිප වෙලාලු'' යැයි මන්ද ස්වරයකින් සස්මි පැවසිය.

එය ඇසි කලබල වු ෂමෙල්,

'' ඇයි දෝණි අප්පච්චිට මොන වෙලාද, මොකුත් කරදරයක් එහෙම නැ නේද ''  යැයැ විමසිය..

හයියෙන් සිනාසෙන්නට වුන සස්මි දෙස පුදුමයෙන් ෂමෙල් බැලිය..

" මොකද බං දෝණි උඹට වුනේ, දැන් අප්පච්චි අසනිපයි කියලා නහෙන් අඩ අඩ කිව්වා. දැන් හිනාවෙනවා. පිස්සු හැදිලද"

"අනේ නැ ලොකු අපේ අප්පච්චි චුට්ටක් විතර වැඩියෙන් ඩ්‍රින්ක්ස් අරගෙන පපුවේ පොඩි අමාරුවක් හැදිලා ඒකයි , ඊයේ ඩිස්චාජ් වෙලා ගිහින්. අම්මි බනිනවා පලු යන්න" යැයි කියන විටම ෂමෙල්ද මහ හයියෙන් සිනාසෙන්ට වුනා..

ඒත් සමඟම සස්මිගේ දුරකථනය නාද වුනා...

"හායි මයු, "
"ගුඩ් මොර්නින්"
"හරි හරි මං එනවා 6 වෙන කොට"
"ලැස්තිවෙලා ඉන්න "

කියා දුරකථනය තබද්දිම

" කොහේද චුටි මහ රෑ යන්න ලැස්ති වෙන්නේ"

" අනේ ලොකු මම ඊයේ අංජු අක්කිට කිව්වා ඔයාට කියන්න කියලා අද අර මවුන්ට් එකේ තියනවනේ ෆැෂන් ෂෝ එකක්. ඒකට යනවා කියලා. මම අම්මිටත් කිව්වා එයා කිව්වා සිරිමෙවන් අන්කල් එක්ක යන්න කියලා. ඇයි අංජු අක්කි කිව්වේ නැද්ද?? " යැයි සස්මි මුණ බෙරි කරගෙන ඇසුවා

" ආහ් ඒකටද මේ ඩබල යන්න ලැස්ති වෙන්නේ. මම හිතුවා ඒක තියෙන්නේ හවස කියලා. හරි හරි ගිහින් එන්නකෝ " යැයි පවසා ෂමෙල් සස්මි ගේ කන මිරිකුවා

"මගේ හොද ලොකු අයියා" යැයි සස්මි හුරතල් ලෙස පැවසිය

"ඔව් ලොකු අයියා කොහොමත් හොදයි තමයි" යැයි සිනාසෙමින් ෂමෙල්ද පවසන්නට වුනා.

"ආ ඒක නෙවි ලොකු අර අපේ නුවරඑළියේ ටි ෆැක්ට්‍රි එකේ නඩුව තියනවා කියලා ඊයේ දුලන අයියා කිව්වා"

"මොන නඩුවද චුටි"

"අර ලොකු මිට අවුරුදු 23කට කලින් ගිනි ගත්තා කියල කියන්නේ"

"ආහ් හරි හරි මට මතකයි. එහෙනම් ඔයා කියන්න දුලනට මාව හම්බවෙන්න කියලා ඇවිල්ලා".

"මම කියන්න ඔන නැ ලොකු අද දුලන අයියා එනවා කිව්වා ඔෆිස් එකට ඒ ගැන කථා කරන්න"

ඒත් සමඟම ෂමෙල් කාරය හොටලයේ ගේට්ටුව අසල නැවැත්තුවා. නවතා හොන් ගසන්නටත් පළමුව ගේට්ටුව අරිනු ලැබුවා

"නැ අයියා ඇතුලට දාන්න ඔන නැ කාර් එක අයියා යන්න මම බහින්නම්. " කියු සස්මි බැගයත් රැගෙන බහින්නට ලැස්ති වුනා

"බුදු සරණයි චුටි, පරිස්සමින්" කියු ෂමෙල් ඇයගේ හිස අත ගැවා

"අයියාටත් බුදු සරණයි" කියු ඇය ෂමෙල්ගේ කම්මුල සිප ගත්තා

"අයියා ඔයා හවසට එන්න එපා මම ටිකක් කලින් යනවා. මම සිරිමෙවන් අන්කල්ට එන්න කියන්නම්" කියු සස්මි කාරයෙන් බැස්සා.

"දුලන ආවොත් අපේ ඔෆිස් එකට එන්න කියන්න චුටි මතක ඇතුව"

"හරි අයියා. මං යනවා"

"ආ මේ වැඩිය රැ වෙන්නේ නැතිව ගෙදර යන්න හොදේ දොණි "

"හරි මගේ ලොකු අප්පච්චියේ හරි " කියු සස්මි ෂමෙල්ට දිව දික්කළා

" එහෙනම් මං ගියා " කියු ෂමෙල් කාරය හරවන්නට වුනා.

"ගුඩ් මොර්නින් මැඩම්"

"ගුඩ් මොර්නින් සරත් කියාගෙනම ඇය ඇතුලට ගියා"

ඇය තම කාර්යාල කාමරයට යනවිට

"ගුඩ් මොර්නින් මැඩ්ම්" යැයි කියාගෙන තාරකා කාමරයට ඇතුල් වුනා.

"ගුඩ් මොර්නින් තාරකා. ගේන්න මට අද මැනේජ්මන්ට් ‍ට්‍රේනිස්ලගේ නම් ලිස්ට් එක. අද ඉන්ටර්විව් තියනවා නේද ?"

"ඔව් මැඩම්"

"කෝ දෙන්න බලන්න" කියු ඇය ෆයිල් එක අතට ගෙන එකින් එක බැලුවා.

"මොකද්ද තාරකා කවුද මේ තිලෝකා තෙවරප්පෙරුමව දැම්මේ ෆයිනල් ඉන්ටර්විව් එකට. කිසිම කොලිෆකේෂන් එකක් නැතුව."

"ඔය මිස්ටර් තිසේරා තමයි මැඩම් සිලෙක්ට් කරලා තියෙන්නේ" යැයි තාරකා පැවසිය

"හරි මම යනවා උඩට . සංජුට කියන්න එක්කෙනා එක්කෙනා එවන්න කියලා... " යැයි පවසමින් ඇය උඩුමහලට යාමට සැරසුණා.

ඒත් සමඟම ඇගේ ජංගම දුරකථනය නාද වෙන්නට වුනා.....

No comments:

Post a Comment